KjellV Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Puttet i en 3GB harddisk i går, satte den disken jeg vanligvis bruker til slave og installerte Server 2003 Beta på den nye disken. I dag tok jeg ut den "nye" disken og satte den gamle til Master igjen. Alt fungerte fint og XP lastet uten problemer. Da programmene som ligger i Oppstart skulle starte kom det feilmelding. Ikke noe å bry seg om. Gikk inn i min datamaskin og såg følgende: Harddisk C: Harddisk D: WTF? Kjører jo XP! Skulle installert Partitionmagic men er ikke så enkelt uten diskplass.. Hva kan jeg gjøre? Vil ikke formatere Lenke til kommentar
V1sual Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Drit i de store bildene... Du kunne kanskje klart å forminske det litt??? eller ihvertfall få det riktig Vei!!! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Drit i de store bildene... Du kunne kanskje klart å forminske det litt??? eller ihvertfall få det riktig Vei!!! Og du har vel ikke hørt om å lese nettikette før du begynner å poste? Bildene ble slik pga skulla ha mest mulig nyttig informasjon på dem. Resize? Er ikke så lett å lagre bilder når man ikke har diskplass.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 OK. Fikk til å lagre bildet på digitalkameraet. Aida sier partisjonene er på ca 5GB og ca 32GB. Mystisk! Resize er for mye å be om EDIT: Disk nr 2 er digitalkameraet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå