magicgunnar Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) På postautomaten som står på Nasjonalteateret er det et menyvalg for å sende pakke. Det jeg lurer på er om noen har prøvd dette? Eventuelt om noen her kan forklare meg hvordan jeg sender en pakke med en postautomat og hva det koster? Har sendt dette spørsmålet til Posten, men siden de ennå ikke har svart tenkte jeg å høre her. Edit: Fikk svar fra posten: Det er dessverre ikke åpnet for dette valget ennå. Endret 23. september 2008 av magicgunnar Lenke til kommentar
mradolf Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 for innland tast 1 for utland tast 2 for pakkeoppkrav tast 3 for brevoppkrav tast 4 for smartpakke tast 5 for å dritte deg ut spark i automaten!! Hilsen posten.no På postautomaten som står på Nasjonalteateret er det et menyvalg for å sende pakke. Det jeg lurer på er om noen har prøvd dette? Eventuelt om noen her kan forklare meg hvordan jeg sender en pakke med en postautomat og hva det koster? Har sendt dette spørsmålet til Posten, men siden de ennå ikke har svart tenkte jeg å høre her. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Hehe, vet du om jeg kan bruke en sånn Norgespakkelapp, eller må jeg ha en forhåndsbetalt lapp, eller hvordan er det frankeringen foregår egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå