Crisz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei! jeg har lest flere steder at "savage garden" med sangen "to the moon and back" skal finne sted på singstore, men jeg kan ikke finne det noen steder! har prøvd med alle språkene, er det noen som hvet svar?? et triks til de som ikke hvet det, er at viss du skifter språk på singstar får du andre sanger opp i singstore!!! Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei!jeg har lest flere steder at "savage garden" med sangen "to the moon and back" skal finne sted på singstore, men jeg kan ikke finne det noen steder! har prøvd med alle språkene, er det noen som hvet svar?? et triks til de som ikke hvet det, er at viss du skifter språk på singstar får du andre sanger opp i singstore!!! Jeg tror den skulle komme med den nye oppdateringen. De fikk problemer med denne oppdateringen ser det ut til, så du får bare vente til over helgen og sjekke om den er kommet da under nye sanger. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kommer 25. september: http://www.thesixthaxis.com/2008/09/20/sin...-update-250908/ Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 ok da, så takk for svar! Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Den er på den tyske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå