Deriva Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har i dag 2 sim-kort jeg bruker. På det ene har jeg One Call Faktura men jeg tenker å bytte. Hovedsaklig fordi jeg er lei variabelt nett og dekning. Sim-kort hvor kodekontroll ikke kan skrues av osv. Jeg tror forbruket mitt ser sånn ca. slik ut på en måned: Sender 100 sms. Ringer til mobil (forskjellige nett) 50 min, ingen til fasttlf. Datatrafikk rundt 1 MB. Jeg er ikke avhengig av å ha det billigste, men jeg ønsker en stabil og god leverandør til å stole på. Noen innspill/forslag? Har selv sett litt på Fri20 og Djuice Zero. Og hva er egentlig i praktisk bruk forskjellen på Telenor og Djuice? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har du sjekket på telepriser sin hjemmeside? Den burde være ganske korrekt, da det er post - og teletilsynet som styrer den. Lenke til kommentar
Deriva Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Ja det har jeg. Der kommer One Call og MTU veldig godt ut, men de er uaktuelle for min del. Jeg trenger ikke å ha det billigste, men heller det "beste". Gode løsninger. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 FriFiks er vel billegare enn fri20 - dersom du ikkje skal ha ny telefon, då. Lenke til kommentar
Deriva Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Godt poeng, så ikke det før nå faktisk. Vurderte FriHet også skjønt jeg liker ikke minimumsfakturering. FriFiks og djuice zero vil være gode alternativ tror jeg. Hva for et nett bruker Chess? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Chess bruker NetCom sitt nett. Forskjellen på Duice zero og Telenor Frihet er subsideringen ved kjøp av ny telefon. Frihet gir billigere telefonpris, men høyere månedsavgift. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Vurderer FriHet og Smarttalk selv, skjønt jeg skal ha ny mobil i såfall. Har Telenor superminutt nå, og den er ikke så super. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå