DementedAlbino Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 http://home.attbi.com/~n9ivo/whatswrong.swf Vet at der finnes mange andre lignende sider men husker ikke de igjen...Fint med noen linker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 LAAMMMEEEE!!!! OLD OG HATER DEN...DØ! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 LAAMMMEEEE!!!!OLD OG HATER DEN...DØ! Jeg vet at den er gammel....Poeng mitt er at jeg vil ha lignende sider.... Hvilken del av posten min hadde du problemer med å tyde? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det finnes flere slike her på forumet. Ta og søk under "humor" "annet" "søppel" så finner du det du leter etter. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 LAAMMMEEEE!!!!OLD OG HATER DEN...DØ! Får du dårlige assosiasjoner med det bildet? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 /me synest det er et ganske fint bilde.. heilt til det forandrer seg litt... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 /me synest det er et ganske fint bilde.. heilt til det forandrer seg litt... Hva mener du med at det forandrer seg? Hadde det i bakgrunnen noen minutter nå og jeg ser fortsatt samme bilde Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Helt sikkert et stygt tryne som kommer opp på skjermen og skriker vilt og hemningsløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå