Stianlol Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei, Jeg har en laptop med nvidia gforce 8600n GT. Nå jeg skal spille f.eks cod4 eller tf2, så kan jeg spille i 10-30 min før spillet henger seg. Når spillet henger seg blir alt svart, og jeg må vente 30-60 sec før jeg kan spille igjen. Men når jeg går ut av spillene, for jeg beskjed om at det var skjrmkortdriveren som var sluttet å virke. Jeg tenkte da at dette kanskje var pga kortet ble for varmt, og lasta ned et program for å sjekke temp på kortet. Når spillet da klikka sjekka jeg tempen, og denne lå på ca 55 grader? Er det da sånn at ved 55 grader, så slutter det å virke, og i så fall, er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Jeg har prøvd å kjøpe en kjøler til å sette den bærbare pcen oppå, men dette hjalp ikke. Er det noen som vat hva jeg kan gjøre får å få fikset dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) kan du gi meg det fulle navnet for PCen din ? kan hjelpe deg finne de nyeste driverene til skjermkorte som vil fikse problemet ditt edit: og har du XP eller vista? Endret 19. september 2008 av Submit Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har en Dell Vostro 1500, og bruker vista business 32bit Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 kan du se om dell har et program som oppdaterer driverene i datan din ? Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg fant ingenting. Så etter driver på dell.no og, men den som låg der var ganske gammel:/ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 ta alti den som er nyest drit oppi når den var lagt ut det er uvesentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå