Donnie Darko Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hei. Jeg trenger hjelp med å få fjernet den hvite bakgrunnen som er på det vedlagte bilde. Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener så mener jeg at det kun skal være de spirallene. Skal ha dette bilde oven på en farget bakgrunn. EDIT - Dere kan også bare fortelle hvordan jeg gjør det i IS. Endret 19. september 2008 av Commencal Lenke til kommentar
MSc Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Samme spørsmål i denne tråden Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Takk for linken, men jeg finner ikke quick selection tool i PS. Og Select -> Color Range fungerte ikke. (Får en warning om at det ikke er noen pixler som er markert) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Quick selection tool kom i CS3, ligg på same knapp som tryllestaven (magic wand). Den finst i tidlegare utgåver av PS, og kan ogso brukast. Usikker på kvifor Select --> Color range ikkje fungerte. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei. Jeg trenger hjelp med å få fjernet den hvite bakgrunnen som er på det vedlagte bilde. Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener så mener jeg at det kun skal være de spirallene. Skal ha dette bilde oven på en farget bakgrunn.EDIT - Dere kan også bare fortelle hvordan jeg gjør det i IS. Når det er noe så enkelt som en enkel farge så kan du bare klikke på viskelær i PS tool lista. Hold knapp inne til det dukker opp en liste. Klikk på den som heter Magic eraser tool (viskelær med stjerne/blink på) Klikk på det hvite i bildet å den vil ta bort alt. Nytt lag med ny farge kan legges bak:) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Tusen takk (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå