Reached Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei, har begynt å lære meg å lage hjemmesider og jeg lurte på hva jeg må gjøre for å lage det sånn at man kan logge seg inn og ha en bruker på hjemmesiden. Aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. takk! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Da må du over fra HTML og CSS til PHP. Eller du kan bruke et CMS. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Da må du over fra HTML og CSS til PHP. Eller du kan bruke et CMS. takk vet du om en tutorial som kan forklare det i PHP? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ta en titt her, du. ;-) Lenke til kommentar
Epower Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Her kan du lære deg PHP. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) http://www.sampsonvideos.com VELDIG fin side med video tutorials om PHP!!! Endret 20. september 2008 av Famen Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 takker for svar alle sammen skal sjekke de ut Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Harald B Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er ikke nødvendig å benytte php hvis du bare skal passordbeskytte en del av hjemmesiden din. Da holder det å bruke Basic Authentication. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Det er ikke nødvendig å benytte php hvis du bare skal passordbeskytte en del av hjemmesiden din. Da holder det å bruke Basic Authentication. nei jeg skal ikke bare passordbeskytte en del av siden, skal lage en signup hvor man allerede har en profil og man kan legge seg til, som på dette bildet, har ikke peiling på hvordan jeg skal klare dette, så hvis noen kunne hjelpe hadde det vært herlig Lenke til kommentar
hallegyn Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ser ut som du er på jakt etter er et cms-system uten å vite det selv : ) Heldigvis har du valgt php-forumet, og det finns da et lass med cms- og portal-systemer gratis tilgjengelig, skrevet i php. Her kan du teste mange gratis cms- og portal-systemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå