Gå til innhold

lyden til a7n8x-dlx, HUFF!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har og mye bass, men det kommer fra subben. Fra fronthøyttalerne kommer det nesten bare diskant. Dette irriterer meg når jeg kun skal høre på musikk uten sub. Jeg har og prøvd og deaktivere subben i nvidia soundstorm. Jeg har og prøvd og sette ned delefrekvensen på både soundstorm og receiveren, til ingen nytte. Hvis jeg skrur av dolbydigital , kommer det ikke noe bass i det hele tatt. Ikke fra frontene eller subben.

Lenke til kommentar
Jeg har og mye bass, men det kommer fra subben. Fra fronthøyttalerne kommer det nesten bare diskant. Dette irriterer meg når jeg kun skal høre på musikk uten sub. Jeg har og prøvd og deaktivere subben i nvidia soundstorm. Jeg har og prøvd og sette ned delefrekvensen på både soundstorm og receiveren, til ingen nytte. Hvis jeg skrur av dolbydigital , kommer det ikke noe bass i det hele tatt. Ikke fra frontene eller subben.

Og fronthøyttalerne står instilt på "large"?

Lenke til kommentar

Og fronthøyttalerne står instilt på "large"?

ihvertfall på reciveren...

kan man stille frontene til large innepå pcn og?

Lenke til kommentar

JA!!!!!!!!!

lyden har blitt bra......

Jeg skrudde alle voluminstillingene på fullt....og det ga en ny dimensjon innenfor pc-lyd. Jeg gjorde dette som et siste forsøk før jeg villet konstatert at lyden bare var og ble dårlig. Men det virker noe merkelig at lyden ikke blir forvrengt eller noe, equaliseren i nvidia oppsettet står nemlig konstant på rødt.

For meg virker dette helt bak mål, men så bra lyd har jeg ikke hørt på lenge...

:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...