Lionel_Luthor Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 hei hei! Jeg har endel problemer med og få lest hva som blir svart i "Ice svarer deg nå" av Matthias Peter, på min skjerm kommer det nesten bare opp mange tegn. Kommer opp åssen skrifttype svaret ble skrevet med og mange /n/n/n/n/ og forskjellige tegn.. Dere har sikkert oppdaget dette allerede, men jeg tenkte jeg skulle si fra uansett.. Jeg kan lese hva som blir skrevet i nettmøte med LG, og hva som ble skrevet i Gamer sitt nettmøte med Age of conan, så tror ikke det er min PC? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hei, vi er klar over dette. Problemet var at Mathias Peter kopierer det han svarer ut fra Word eller noe, trolig for å bruke stavekontrollen. Men vi satte drift på saken, og problemet skal være løst. Takk for inspill Edit: Nå er det også problemer med at spørsmål og svar stokkes om hverandre i Firefox, men drift jobber for full maskin med saken. Endret 19. september 2008 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå