Cowboystrekk Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 en venn av meg kjøpte seg en komplett pc med en xp2200 cpu som jeg installerte hos han. vifta som han kjøpte skulle holde til xp2400, temperaturen på cpuen hans er 66-67 grader,er ikke det litt høyt?satte ned fsb,men temopperaturen sank ikke, ellers på hovedkortet er den 43-43 grader.noen tips til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 et par kabinettvifter skader ikke.. å brukte du pasta? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Siden hk-tempen er så høy så burde du se om det hjelper å ta av dekselet... hjelper det så kjøp kabbis vifter Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg har Xp2100+ hadde 45 idle 48 idle på den..så monterte jeg en 12 cm papst-vifte i siden på kabinettet og tempen sankt til 32 idle 36 load.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 er det fortsatt høyt kan det alltids være lurt å bytte ut den tyggegummien som bruker på å følge med ribba med sjikkelig pasta.. som f.eks artic silver 3 Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 den Hovedkort tempen hørtes nesten usansynlig ut.. Sikker på at det ikke er noe galt med sensorene? eller sensor programmet/event. Bios? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 har ikke brukt kjølepasta å cpu befinner seg rett under powersupplyet, er veldig trangt der. tror temperaturen er korrekt, prossesoren er ihvertfall forjævelig varm å ta på etter bruk. jeg anbefalte han å kjøpe kjølepasta, å om ikke det hjelper en kabinettvifte eller 2. takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Lef Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg sleit noe jaevlig med høy temperatur selv tidligere. Løsningen for meg ble å dremle et hull i sidedøra til kabinettet, sette inn en 120 mm papst vifte. Etter dette sank systemtemp med ca 14 grader og cputemp med ca 10-12 grader Skal nå enten voltmodde vifta eller sette på en fanmate slik at den blir "lydløs" :-) Har ingen andre kab.vifter, bare den ene som står i døra, nå idler jeg på system/cpu 28/44 grader på en AMD XP 2000+ palamino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå