Snushane Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Heisann.. Jeg får problemer med å starte scootern når den har stått lenge. Noen ganger har jeg løpt med scootern og prøvd både kick og el-starten i ca 15 min og da starter den opp litt etter litt. Når scootern først er startet og kjørt med i noen minutter kan jeg slå av og starte igjen på første forsøk uten problemer. Men når jeg kjører f.eks til jobb og scootern står i noen timer, vil den ikke starte igjen. Noen som vet hva problemet kan være? Takk for svar Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hva slags scooter har du? Har lest at mange jallascootere har disse problemene. Lenke til kommentar
Snushane Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Hva slags scooter har du? Har lest at mange jallascootere har disse problemene. Har er Baotian Viking Eco Bike. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan være pluggen..Prøv og bytt den. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tja, kan ofte være det enkleste som trøbler.. prøvd å varme opp pluggen med lighter og så skru den inn? Starter den med en gang da så er det nok pluggen. Lenke til kommentar
Snushane Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Takk for hjelpen =) Tror jeg bare prøver å bytte tennplugg jeg. En tennplugg koster vel ikke så veldig mye? 200kr? Er det forskjellige typer? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Bruk helst samme som var i. Det skal stå type på det hvite feltet. Pluggen koster ikke mer enn 60-70kr Men tror nok du har fått kondens i tanken. Prøv med en liten slant isopropanol (helst ikke vanlig kondensfjerner) Endret 19. september 2008 av gilera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå