Gjest Slettet+129837 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hei.. Min Systemgjenoppetting er deaktivert hvordan aktiverer jeg den? Endret 21. september 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Trykk på windows-tasten + R, skriv "gpedit.msc" uten"" og trykk enter. Let etter systemgjenoppretting eller noe relatert til den og aktiver det du finner. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 gå til kontrollpanel>Sikkerhetskopiering- og gjenopprettingssenter> ( trykk på ) Opprett et gjenopprettingspunkt eller endre innstillinger der velger du OS (C:) (System) lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 når jeg kjører gpedit.msc via RUN, så får jeg en melding at den finner den ikke. og P@ge, så du bildet som var med i innlegg nr. 1 det står: "Oppretting av gjenopprettningspunkt er deaktivert av gruppepolicy" !!!!! Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tja.. Du kan jo prøve følgende: Åpne kontrollpanel->Administrative verktøy->Tjenester. Se om tjenesten "Volum shadow copy" kjører. Hvis ikke kan du prøve å starte den og deretter sjekke om du får systemgjenopprettingen opp å gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) den var deaktivert. jeg aktiverte den men systen gjenoppretting virker ikke forsatt jeg er sikker på at det finnes virus i pc-en, men jeg får det ikke opp i antivirus. jeg prøvde også å scanne med hijackthis og når jeg uploader loggen til siden så får jeg denne meldingen Virusen blokerer også alt annet, også autorun funksjonen for cd er borte. Jeg har norsk windows, og i går var administrative virketøy på norsk og nå er den i engelsk. masse rart kjedde i pc-en min som også når jeg logger i et side med passord så spør den meg om å lagre passordet, så sier jeg "nei, og ikke vis denne meldingen igjen" men allikevel får jeg meldingen tilbake etter 2-3 dager til Endret 20. september 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Kanskje en real runde med antispyware-programmer er tingen? Endret 20. september 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Prøv å gå til Antivirusprogrammer og datasikkerhet-delen av forumet og opprett en post der, så får du hjelp Endret 20. september 2008 av Fred7555 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 [quote og P@ge, så du bildet som var med i innlegg nr. 1 det står: "Oppretting av gjenopprettningspunkt er deaktivert av gruppepolicy" !!!!! unnskyld meg, men jeg klarer ikke å åpne den bilde. står bare på vent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 jeg fikk nokk av problemet, så jeg formarterte pc-en, og den virker bra nå men jeg fikk et nytt problem som jeg skal åpne i et nytt tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå