Bruno Mars Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er ikke bekjent med vannkjøling i det hele tatt. Har lest litt guider osv, men... Så det jeg vurderer å kjøpe er billig vannkjøing til systemet, fordi viftene jeg har nå bråker for mye. Jeg trenger ikke extremkjøling og har ikke tenkt til å overklokke noe særlig. Jeg bor i vestfold, så om det finnes butikker med riktig utsyr, så hadde jeg spart frakt (netshop og komplett har jeg vært på, foreksempel.) Her er systemet mit: Hardware: CPU: Intel Quad 2 Core Q9450 RAM: Corsair TWIN2X 6400C4DHX GPU 1: HIS Radeon HD4850 GPU 2: HIS Radeon HD4850 HDD: Samsung SpinPoint F1 750GB PSU: OCZ StealthXStream 600W HK: Asus P5Q Deluxe Lydkort: Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS (Med I/O Shield) Kabinett: Antec Sonata III Kjøling: Vifte front: Zalman ZM-F3 Vifte bak: Zalman ZM-F3 Vifte bak: Thermaltake SL1 CPU: Zalman CNPS9500LED Kjøle pasta: OCZ Freeze Extreme Thermal Conductivity Compound Annet: DVD- brenner: Samsung S203 Viftestyring: Aerocool FP01 Skjerm: Samsung 225UW Mus: Logitech MX1000 Tastatur: Logitech Media Keyboard 600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå