Gå til innhold

Skole-laptop 5-6.000 kr

Anbefalte innlegg

Skal på vegne av min bror prøve å finne en PC som passer til skolearbeid, men som også kan passe til spill som Football Manager og Fifa, ettersom han er fotballgal! :)

PCen må koste mellom 5-6.000 kr, og må takle kontorarbeid (altså generell dokumentbehandling slik som Word, PowerPoint, Excel) og bør være rask og pålitelig.

PC'en skal vare gjennom 3 år på videregående skole, og må derfor være litt fremtidsrettet.

Det haster at han får tak i PC, så kom med innspill så fort som mulig:)

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville sjekka ut ein Mac..

Dei er svært pålitelege og raske. Dessuten kjem Office pakka til Mac om du ikkje vel å bruke iWork som eg syns er bettre. Eg tror Fifa og Football Manager er til Mac også.

Prisen er noko høgare, men du får igjen for det med renter. Treng ikkje vedlikehold, maskinen går ikke treigare, du får ikkje virus (nei ikkje ennå iallefall), og ting ser veldig bra ut.

Berre et tips frå ein tidligare trofast PC bruker.. Desse maskinane er supre til skole, og jobb. Og fritid ikkje minst. Du finn stortsett dei same programmene som til PC, sett bort frå spela. Mange av dei kjem til Mac no - men ikkje alle. Og om det er eit problem kan ein kjøre Windows på Macen i tillegg til Macs eget system (Mac OSX Leopard). Perfekt om ein vil ha meg seg herligheita på LAN.

Mine varmaste anbefalinger - lukke til ;)

Mogleg dei har noke rabbater også. Om det ikkje står på heimesia deira, så ring å spørr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...