rottert Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Hei, har planer om å kjøpe meg nokia 8310 med netcom flex (Youngtalk) Ser de har den til 3390 kr på yatack.no .Noen som har nå bedre forslag? Skal vente en måneds tid til før jeg slår til. Forslag og erfaringer tas imot med glede. Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg har et bedre forslag: Kjøp deg heller en Siemens S45 UTEN binding til 3300,- hos multicom.no :smile: Bedre mobil, med flere funksjoner, mye bedre skjerm og som alltid på Siemens: logoer, ringetoner og skjermsparere er helt gratis (datakabel medfølger) :smile: 300 timer standby forresten. Vel, det er mitt forslag... Lenke til kommentar
rottert Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Siemens er greie telefoner, men jeg liker ikke siemens i det hele tatt. Vil ha nokia. (Nei, jeg er ikke en sær fjortis) Takk for forslaget, men har bestemt meg for å kjøpe nokia 8310 eller en av de andre nye modellene. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg ville rådet deg til å gå til nærmeste Klart Svar butikk og kjøpe en. Kanskje de ikke har til samme pris, men du får hvertfall bedre service, og du trenger ikke vente en måned før du får den (En kompis av meg gjør det) Lenke til kommentar
rottert Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Det er visst litt leveringsproblemer på 8310 akkurat nå, men jeg skal ikke kjøpe den før slutten av neste måned så mye kan skje i løpet av den tiden. Sparer 500 kr på å kjøpe den på yatack da. Koster visst 3990 med youngtalk i klartsvarbutikkene... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Quote: On 2002-01-15 22:17, rottert skrev:Det er visst litt leveringsproblemer på 8310 akkurat nå, men jeg skal ikke kjøpe den før slutten av neste måned så mye kan skje i løpet av den tiden. Sparer 500 kr på å kjøpe den på yatack da. Koster visst 3990 med youngtalk i klartsvarbutikkene... Yatack.no tar sikkert litt for portoen og sånt. Så da er fortjenesten minsket ned til 200 kr, og da er det kanskje bedre å betale for servicen? Enig ? Lenke til kommentar
rottert Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Det er ikke helt riktig. Telefonen med flex koster hos yatack: 3390 kr. siden jeg betaler med visa blir det kun 59 kr i porto. da står vi igjen med over 500 kr i besparelse. Mobilen jeg har nå (3210) kjøpte jeg også på nettet, når jeg har hatt problem med den har jeg fått full service på alle nokia-autoriserte butikker der jeg bor uten å betalt en krone! Så jeg har ikke tenkt å betale mer enn jeg trenger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå