airguard Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det ser ut til at noe klikker nå jeg prøver dette in console (er logget som root) Jeg står også da i mappen hvor programmet er. undres om kommandone min er feil ? noen som vet ? bruker xandros og er fremedeles noob når det gjelder shell/console. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Får du noen feilmelding ? Bør kanskje skrive 'apt-get update' først. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 /etc/apt/sources.list er skikkelig satt opp ? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 /etc/apt/sources.list er skikkelig satt opp ? :oops: nei har ikke gjort det. (skal prøve etterpå må bare gjøre ferdig en oblig først) må flytte den fila dit eventuelt lage den mappa da tenker jeg. LOL takk for svar Lenke til kommentar
airguard Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 hehe :oops: apt-get update ja lol nå funket det. Jeg er og blir en idiot når det gjelder dette men lærer for hver dag Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 apt-setup for å sette opp servere osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå