mortefos Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har kjøpt meg Force Unleashed til 360 og vurdere og om jeg skal kjøpe det til wii også, for duel moden. Har sett par demoa på nett og synes det ser litt skuffende ut. Ser nesten bare ut som litt risting på kontrollan. Noen som har testet dette på wii? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg lurer på det samme.... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Lurer nå når i helv. gamer.no skal få opp en anmeldelse. Det er jo ett av de mest spennende Wii-spillene for tiden. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Gamer kommer nok med anmeldelse når/hvis de får spillet fra utgiveren. Men de har jo allerede anmeldt en versjon, så mulig det ikke kommer en Wii-anmeldelse pga utgiveren sendte heller PS3/360-versjonen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Høres rimelig idiotisk ut i så fall. De har jo pusha en del artikler om spillet til Wii, da blir det bare dumt å ikke anmelde det også. Noen her som kan si om det er verdt pengene eller ei? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Enig. De burde annmeldt dette spillet til Wii også. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og det har de nå gjort. Herregud! 5/10. Skuffet. Nå. Lenke til kommentar
mortefos Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 var det jeg var redd for, så nok ikke noe "duel mode" på meg. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Awwf, dette var skuffende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå