Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Latexallergi og kan ikke bruke p-piller...

Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Min nye kjæreste kan ikke bruke hormonbaserte prevensjonsmidler og hun har også latexallergi. Jeg hater i utgangspunktet å bruke kondom også. Jeg vet at det finnes latex-frie kondomer, men de koster jo 20 spenn per stykk!

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Einaste utvegen her er nok å runke hyppig nokre dagar, så samler du opp all spermen din i ei stor bøtte.. Denne bøtta legg du i frysaren, så går du og steriliserar deg :)

Du seier at jenta ikkje kan bruke hormonbaserte p-piller? Kvifor det? Det er mange forskjellige hormonbaserte p-piller. Om ho ikkje toler ein sort kan ho jo alltids prøve ein annan :)

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Takker de av dere som kom med seriøse svar. "Avholdenhet" - right.

Hun har nok allerede avklart hvilke muligheter hun har, hvis ikke ville hun ikke sett på latex-fri kondom som den eneste løsningen.

Helt utrolig at man ennå ikke har klart å markedsføre et prevensjonsmiddel for menn som ikke innebærer det å måtte putte saken i en plastpose :\

Lenke til kommentar
Hva med sånn?

Litt dyr, men det er jo en engangskostnad, og den er visst ikke noe mer usikker enn andre prevensjonsmidler.

Støtter denne. Vil du har det billigere; Last ned ovusoft (eller et lignende program, finnes en haug, søk på "ovulation calendar" e.l) og kjøp et bra termometer på apoteket.

Totalpris 3-400,- og gjør akkurat presis det samme som en sånn computer.

Lenke til kommentar
Istedet for alt dette vaset med de der fæle kondomene og pervansjonsmidlene, så fyrer du heller kraftsalven av i munnen på henne rett før showet er over ;)

Leste du egentlig denne?

Går kjempe fint å hoppe av i svingen:) NOT

Sitt med 2 barn fordi jeg trodde det var enkelt :D .

Hun kan jo sette inn spiral. Er sikkert mange andre tilbud også.

Ta en prat med legen han/hun vet sikkert om andre allternativer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hjelp!

Min nye kjæreste kan ikke bruke hormonbaserte prevensjonsmidler og hun har også latexallergi. Jeg hater i utgangspunktet å bruke kondom også. Jeg vet at det finnes latex-frie kondomer, men de koster jo 20 spenn per stykk!

Noen som har noen tips?

Hey! Det er bare ett triks for å slippe å ha sex med deg :p

Hvis man ser bort ifra at dere ikke er som kanniner flest:

Seriøst.. 20 kr for ett knull er mye billigere enn hvem som helst hore du skulle dumpe borti. Er hun ikke verdt disse småpengene burde du dumpe henne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...