Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hjelp! Min nye kjæreste kan ikke bruke hormonbaserte prevensjonsmidler og hun har også latexallergi. Jeg hater i utgangspunktet å bruke kondom også. Jeg vet at det finnes latex-frie kondomer, men de koster jo 20 spenn per stykk! Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Avholdenhet! Men hva er det hun har gjort tidligere(regner med at hun var seksuelt aktiv før deg) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Einaste utvegen her er nok å runke hyppig nokre dagar, så samler du opp all spermen din i ei stor bøtte.. Denne bøtta legg du i frysaren, så går du og steriliserar deg Du seier at jenta ikkje kan bruke hormonbaserte p-piller? Kvifor det? Det er mange forskjellige hormonbaserte p-piller. Om ho ikkje toler ein sort kan ho jo alltids prøve ein annan Endret 19. september 2008 av aspic Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Går kjempe fint å hoppe av i svingen:) NOT Sitt med 2 barn fordi jeg trodde det var enkelt . Hun kan jo sette inn spiral. Er sikkert mange andre tilbud også. Ta en prat med legen han/hun vet sikkert om andre allternativer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Snakk med legen din. Finnes fler alternativer Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er ikkje som regel spiral laga i latex? =o Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Takker de av dere som kom med seriøse svar. "Avholdenhet" - right. Hun har nok allerede avklart hvilke muligheter hun har, hvis ikke ville hun ikke sett på latex-fri kondom som den eneste løsningen. Helt utrolig at man ennå ikke har klart å markedsføre et prevensjonsmiddel for menn som ikke innebærer det å måtte putte saken i en plastpose :\ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Den dagen det kommer et godt prevensjonsmiddel for menn så skal det kjøpes inn her ja er lei av at det alltid er oss jenter som må proppe i oss ting (stort sett). Hva med sånn? Litt dyr, men det er jo en engangskostnad, og den er visst ikke noe mer usikker enn andre prevensjonsmidler. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Istedet for alt dette vaset med de der fæle kondomene og pervansjonsmidlene, så fyrer du heller kraftsalven av i munnen på henne rett før showet er over Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hva med sånn?Litt dyr, men det er jo en engangskostnad, og den er visst ikke noe mer usikker enn andre prevensjonsmidler. Støtter denne. Vil du har det billigere; Last ned ovusoft (eller et lignende program, finnes en haug, søk på "ovulation calendar" e.l) og kjøp et bra termometer på apoteket. Totalpris 3-400,- og gjør akkurat presis det samme som en sånn computer. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Istedet for alt dette vaset med de der fæle kondomene og pervansjonsmidlene, så fyrer du heller kraftsalven av i munnen på henne rett før showet er over Leste du egentlig denne? Går kjempe fint å hoppe av i svingen:) NOTSitt med 2 barn fordi jeg trodde det var enkelt . Hun kan jo sette inn spiral. Er sikkert mange andre tilbud også. Ta en prat med legen han/hun vet sikkert om andre allternativer Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Går det ikke an å bruke p-stav? En liten ting man setter under huden f.eks. på armen eller noe .... Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Leste du egentlig denne? Går kjempe fint å hoppe av i svingen:) NOTSitt med 2 barn fordi jeg trodde det var enkelt . Det er bare dårlig timing Går det ikke an å bruke p-stav? En liten ting man setter under huden f.eks. på armen eller noe .... Fortsatt hormonbasert. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Går det ikke an å bruke p-stav? En liten ting man setter under huden f.eks. på armen eller noe .... Den inneholder samme stoffer som i p-piller. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Går det ikke an å bruke p-stav? En liten ting man setter under huden f.eks. på armen eller noe .... Fortsatt hormonbasert. Dilemma ... Si fra hvis dere finner en løsning. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du får jo no slike greier du setter inn da (ja jeg er dårlig på ord ) Da trenger man vel ikke å bruke noe annet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hjelp! Min nye kjæreste kan ikke bruke hormonbaserte prevensjonsmidler og hun har også latexallergi. Jeg hater i utgangspunktet å bruke kondom også. Jeg vet at det finnes latex-frie kondomer, men de koster jo 20 spenn per stykk! Noen som har noen tips? Hey! Det er bare ett triks for å slippe å ha sex med deg Hvis man ser bort ifra at dere ikke er som kanniner flest: Seriøst.. 20 kr for ett knull er mye billigere enn hvem som helst hore du skulle dumpe borti. Er hun ikke verdt disse småpengene burde du dumpe henne. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 " De eneste som vil kunne få plager av å bruke pessar, er de som er allergisk mot gummi (latex) eller mot sæddrepende midler." Hilsen Lommelegen.no Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 får vel bare vente til denne http://www.dagbladet.no/nyheter/2000/07/17/211737.html kommer på markedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg