RBW Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Corsairs Flash Voyager Mini kommer nå med 8 GB lagringskapasitet. Les mer Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Dette er bra! Jeg skjønner ikke hvorfor flere produsenter lager små minnepinner, de er jo så praktisk.! Min første minnepinne fikk jeg for noen år tilbake, og den var ikke mindre enn 3 millimeter høy og 1.5 cm lang Passer perfekt i lommeboka! Men den har sett sine bedre dager, og er både blitt limt og tepia igjen flere ganger. Nå er den så slitt at den detter ut av usb-slotten Så jeg trenger en ny en... Endret 19. september 2008 av pululf Lenke til kommentar
olz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Begynne å bli smått for tida, både pris og fysisk størrelse. Ei utvikling eg lika! Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Bare fint med mindre minnepenner men hvordan er hastighetene på disse? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Bare fint med mindre minnepenner men hvordan er hastighetene på disse? Som det står i teksten så står ikke ytelsen i fokus. Da bør du gå for GT utgaven. Er flott at de beholder i det minste plastikken/gummien. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Bare fint med mindre minnepenner men hvordan er hastighetene på disse? Som det står i teksten så står ikke ytelsen i fokus. Da bør du gå for GT utgaven. Er flott at de beholder i det minste plastikken/gummien. Disse brikkene er èn flashbrikke, regner med den MLC pga størrelsen. Jeg vil regne med en skrivehastighet en plass rundt 5 MB/s, og lesehastighet på en ca 12-15 MB/s. Dette er for sammenhengende filer på over 512Kb. For mindre filer vil det gå saktere, men det merker du ikke med mindre du skal kopiere titalls megabytes med småfiler. (F.eks. drivere og sånt...). Selv om disse går seint å skrive, så går det fort å lese. Som en sidekommentar: vanlige harddisker ligger faktisk under 1mb/s ved random lesing av 4KB filer... Konklusjonen er egentlig: Disse er kjekke å ha hvis du vil ha mulighet til å ha med deg masse data f.eks. i lommeboka, og ikke har dårlig tid til å laste filene inn på brikka. Når de skal leses går disse faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
Neoinfinity Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Komplett tar 100 kr for frakt av denne lille dingsen. Mulig å få den tilsendt billigere noen plass? Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Denne så jo grei ut, får se hvordan den kommer ut i testen. Kanskje det blir en slik neste gang jeg trenger en minnepenn. 1978: Frakten hos komplett er 39 kr med valget brev uten sporing. Lenke til kommentar
PetterAA Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har hatt den i en uke nå. Er stort sett fornøyd! =) Eneste minus er at den kan være litt ekkel å få inn i usb porten enkelte ganger... Du må holde igjen den "utskyvern" for å få den inn ;( Betalte 300,- med frakt fra komplett. Lenke til kommentar
PetterAA Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Vel, nå vil den ikke funke på Vista maskina mi på jobben... jævla crap Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vil det gå greit å installere Ubuntu eller andre OS fra denne? Takker for svar. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vil det gå greit å installere Ubuntu eller andre OS fra denne?Takker for svar. Det vil gå litt vel tregt. Du bør gå for GT utgaven da. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kan tenke meg det. Men så lenge det går så gjør det ikke noe om det tar lang tid. Er ikke ofte jeg kommer til å installere OS fra denne uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå