Gå til innhold

Umulig å installere Dark Messiah of Might and Magic! [Løst!]

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Dark Messiah of Might and Magic til pc på Gamestop i forgårs. Men da jeg skulle installere det fikk jeg en CrC feil, og leste på nett at det skyltes en korrupt fil i installasjonen eller at dvden var ødelagt. Etter flere forsøk på å installere hvorav jeg rensa plata flere ganger bestemte jeg meg for å klage til butikken om at dvden var ødelagt. Så jeg fikk en ny kopi, men det samme skjer her. Er jeg virkelig så uheldig at jeg har fått to korrupte plater eller er det heller pcen min det er noe galt med?

Har ikke prøvd å installere på en annen pc enda fordi jeg ikke har tilgang til noen andre.

Har dette skjedd med noen av dere, og hvis ja, fikk dere fikset det?

EDIT: GENIALT! Dere endrer overskriften men gidder ikke stenge tråden. Flinke moderatorer.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, fått det til nå, men det er et problem med dvdspilleren min så jeg måtte installere via en annen pc, men først etter at jeg installerte fant jeg ut at jeg kunne skrive in koden jeg fikk med på steam og laste det ned der. Så i prinsippet har jeg lurt butikken til å gi meg et nytt spill uten grunn, samtidig som jeg kunne stjele den ene koden som fulgte med og gi den til noen andre. Menmen.

Steng denne nå, har fått det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...