?? Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei, Jeg skal redigere et excel-ark som inneholder makroer. Makroene er en del knapper, som navigerer deg til forskjellige steder i arbeidsboken. Jeg lurte på om noen vet hvordan jeg enkelt kan se hva hver knapp gjør, kunne flytte på knappene og slette eller legge til knapper. Jeg går utfra at jeg skal gå på tools-macro-visual basic editor, men der skjønner jeg ikke så mye. Jeg har ikke programmert noe tidligere. Ved å dobbeltklikke på det riktige arket under VBAProject("navnet på regnearker")-microsoft excel objects, får jeg opp en del kommandoer, som tydligvis er hva de forskjellige knappene gjør. Men så vidt jeg kan se er det inegn info om hvor knappene er lokalisert her. Er det noen måte jeg kan få opp bildet slik jeg ser det i excel, men at knappene er redigerbare?? PS. jeg har MIcrosoft Excel 2003 versjonen. Lenke til kommentar
?? Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 fant ut av det. Ved å trykke på "design mode", og så gå tilbake til excel kunne jeg gjøre det jeg ville. Moderator må gjerne slette denne tråden hvis han vil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå