Gromtallegs Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Halla! er på utkikk etter en 32" TV. Skal stå på veggen på kjøkkenet. Jeg jobber selv på en elkjøp butikk og har sett litt på: DENNEsom koster 7999;- hos oss. jeg synes bilde var veldig fint og jeg kan få tven for 4700kr, altså innkjøpspris. Har lite peiling selv på TV, menne lurte på om det er et godt kjøp eller om det er noen andre jeg heller burde satse på. Tven skal ikke brukes sammen med noe hjemmekino anlegg eller til å bare se film, så er vell sikker på at det er en LCD tv jeg trenger.Bruksområdet kan bli noe vartriert men når jeg først skal kjøpe en ny tv vil jeg ikke gjøre noe bomkjøp, kunne derfor vært greit med litt veilledning . Hadde vært fint å hørt fra noen som kanskje har testet tven eller som kanskje har den selv takker! Endret 19. september 2008 av Gromtallegs Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Off topic men jeg spør likevel: Du kan ikke svare meg på når dere får inn 32LG3000 tv'en samt Playstation3 80GB? Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 HAHA! joda ps380gb kommer snart har ikke dato enda da men kommer sonish...lg3000 tror jeg vi har inne der jeg jobber faktisk Oo... menne! noen som kan hjelpe please? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jobber du i Oslo? Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Jobber du i Oslo? Nope ikke i oslo, en annen plass i dette langstrakte land Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 BUMP! btw hvordan er 32lg3000 v.s 32lg5010... ser mange snakker om 3000en. men hva blir best? Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Ingen ?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå