Gå til innhold

Warhammer europe - hvordan logger man seg på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

War-europe sidene er rimelig herja. Virker som om sidene er laget mye i flash eller noe, så loadingen blir helt føkka. Det skal nevnes at jeg fikk mye bedre resultater i Firefox enn jeg fikk i IE. Fikk vel egentlig ikke registrert meg i det hele tatt når jeg brukte IE.

Innloggingsboksen øverst til venstre fungerer ikke, men det finnes direktelinker til siden der man oppretter brukernavn/loginnavn/passord :

-> http://www.war-europe.com/#/registration/?lang=en

Og der man registrerer koder/aktiverer spillet (som blir knyttet opp til brukeren man registrerer på den første linken) :

-> http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en

Fungerte fint her, selv om jeg måtte bruke Firefox. Fikk også logget meg på og startet patchinga lenge før jeg fikk mail om at min key var validert. Så det er bare å prøve, du trenger ikke svare på valideringsmailen. Den bare er til info.

Lenke til kommentar

Må jeg være innlogga på war-europe siden for å registere cd keyen min?

Jeg har prøvd å registere cd-keyen, men da kommer bare "Your code hasn't been registered" opp på mailen, og når jeg prøver å sjekke hva som kan være problemet så kommer jeg ikke inn på siden, det er fordi jeg må være innloget for å se hva som er galt.

Når jeg taster inn koden så blir det grønt å sier at den er registrert!

Nå bjynner jeg å bli frustrert.

Lenke til kommentar

Jeg har fått registrert meg, og validert kontoen min gjennom den eposten de sendte meg. Så får jeg autentication failed når jeg prøver å logge meg på? Flere som har dette problemet?

Edit: Fant ut av det, måtte innom code seksjonen og fylle inn min cd key først.

Endret av KongKongle_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...