Frankh0104 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 public Peronalia(String kundenavn, int telefonnummer, String type, String abb) { this.type = type; this.abb = abb; kundenavn = new Navn(kundenavn,telefonnummer); //lager et objekt av type Navn } Hva er gjort feil her? Får return type required når jeg tar compile. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ser ut som en skrivefeil. Proev Personalia (jeg antar det er navnet paa klassen) istedenfor Peronalia Lenke til kommentar
Frankh0104 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 aaah, stemmer;) Den så jeg ikke.. Takktakk Nå fikk jeg en error på new Navn.. Kom expected java.lang.String.. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) sjekk om du har brukt rett parametrar i objektkallet Endret 19. september 2008 av ratata Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er fordi du forsøker å sette et objekt av typen String til et objekt av typen Navn. Noe som ikke blir godtatt. Du må enten legge inn en string i objektet kundenavn, eller gjør om kundenavn til et objekt av typen Navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå