larsos Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg skal kjøpe 2 RAM brikker. Jeg har sett på TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond. Er dette et bra alternativ eller har dere noe bedre forslag ? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Twinmos Mye billigere enn Corsair, og like bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg skal kjøpe 2 RAM brikker. Jeg har sett på TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond. Er dette et bra alternativ eller har dere noe bedre forslag ? Hei. Jeg ville holde meg til Twinmos som du har valgt. Det kan så kanskje være at Corsair scorer noen par prosent bedre, men du får mere for pengene med Twinmos. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 må bare svare på denne "enig" Lenke til kommentar
larsos Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Bra dere var enig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 må bare svare på denne "enig" Ja da er vi enige Altså...Hvis dere skal si at dere er enige i noe så prøv å i det minste hinte til hva eller hvem dere er enige om og ikke bare poste slike posts som "jeg er enig". Totalt bortkastet. Skal dere poste slike meldinger om ingenting så gå til off-topic delen av forumet. Ecthelion. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 "Hvis dere skal si at dere er enige i noe så prøv å i det minste hinte til hva eller hvem dere er enige om" hemm..plz..hvis du bruker hodet litt så ser du at de eneste forslagene som er kommet er for TwinMOS..bruker du deretter hodet ditt litt mer så ser du at jeg bruker TwinMOS..så til neste gang du poster noe lignende så kan du ta deg en tur inn på Off-Topic`en Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 og btw..skjønner pluttselig hvorfor du har 8k innlegg..luh Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Bruker en stk 512 MB Twinmos PC3200 m/Winbond. Kjører denne på 200 Mhz i 6-2-2-2 på et ABIT NF7-S V1.2 Det synes jeg er ganske bra. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 må bare svare på denne "enig" Ja da er vi enige Altså...Hvis dere skal si at dere er enige i noe så prøv å i det minste hinte til hva eller hvem dere er enige om og ikke bare poste slike posts som "jeg er enig". Totalt bortkastet. Skal dere poste slike meldinger om ingenting så gå til off-topic delen av forumet. Ecthelion. Hmmm.. Nøyaktig det går an å bli da :x Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg Xander anbefaler på det beste |||TwinMOS RAM||| (Random Access Memory) til din PC(personal computer) Dette fordi jeg har det selv i min PC(personal computer) og er ukristelig fornøyd med denne Herrens Randomiserte Aksess Minnet.. JA! du må velge TwinMOS RAM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå