Eilertn Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Et panoramabilde fra rypejakta i Skjækerfjellene. Gi kritikk Endret 20. september 2008 av Eilertn Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Vi minner om reglene for BK, som sier at bilder skal lastes opp som vedlegg på forumet. Denne meldingen vil bli slettet når dette er gjort. Innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg liker det! Flotte farger og fjong natur. Det gir meg virkelig lyst til å "sæla på" med sekk og støvler og hive meg ut. Panoramabilder blir ikke best når de skal vises på skjerm, men i en lang utskrift blir det nok bra. Og siden det er så mye som er bra er jeg også sikker på at du har en helt troverdig forklaring på hvorfor i all verden du har kappet hale og bakben av stakkars vofsen og føttene til jegeren med ryggen til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå