Ardisrawr Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dette er noen høstbilder jeg har tatt denne høsten. Jeg ønsker litt konstruktiv kritikk på de. Kamera: Nikon D80 Linse Nikon macro 60mm For fler bilder se: Ardisrawr.deviantart.com Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg bare må leke litt forumpoliti nå, for dette synes jeg blir håpløst å kommentere. For det første så skal bilder legges ved som vedlegg. For det andres så skal tittelen ha "BK: bildetittel". For det tredje så skal det ikke legges ut mer enn tre bilder, så sant disse tre er i serie. Her er det bare to bilder jeg vil kalle serie, og det er de to første. Les reglene i sticky'en og prøv på nytt, så tror jeg det blir litt lettere å forholde seg til bildene. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ja, denne tråden må gjøres om drastisk. Når det er sagt så vil jeg gjerne få si at jeg likte bilde nr. 3. Vanskelig å se på det lille bildet, men tror jeg liker det. Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg gjør som dere sier nå ;D Unskyld at jeg spør, men hva er vitsen min at man kan linke til ett bilde hvis man ikke har lov til å bruke funksjonen? Det er bare å slette denne tråden viss jeg har gjort noe galt Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er bare i denne kategorien at vi ikke vil ha linker. Det er for at bildene ikke skal forsvinne hvis det skulle skje noe med siden du har linket til Ta deg en titt på de andre trådene og se hvordan det er gjort. Ikke gi opp, for jeg tror du hører hjemme her. Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Er bare i denne kategorien at vi ikke vil ha linker. Det er for at bildene ikke skal forsvinne hvis det skulle skje noe med siden du har linket til Ta deg en titt på de andre trådene og se hvordan det er gjort. Ikke gi opp, for jeg tror du hører hjemme her. ah smart, jeg leser igjenom reglene nå, jeg så igjenom noen poster før jeg postet dette men tenkte ikke over at de brukte vedlegg. Er ikke sånn vi gjør det på kreativia. Jeg lagde foresten en ny tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry12006619 Er det noe jeg bør gjøre om? Endret 19. september 2008 av Ardisrawr Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Den nye tråden ser greit ut for meg. Det hadde jo holdt å redigere denne tråden, men gjort er gjort. Da kan vi jo gå over til å bruke den andre da, så stenges vel denne. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Da brukeren har opprettet ny tråd for å følge reglene i BK, stenges denne og vi går over til den andre Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg