probin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 jeg har besvimt 2 ganger ufrivillig. syntes det var veldig deilig begge gangene. føltes ut som hadde sovet mange timer. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 jeg har og besvimt en gang, etter en vaksinesprøyte, hehe. det var ikke moro, husker bare jeg våkna i et fremmed rom og vifta villt vekk folk med armene i noen sekunder, hehe. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 idiotisk, de folka trenger noen rusmidler haha Lenke til kommentar
ElisabethHR Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har bevimt et par ganger før jeg også, men det var IKKE frivillig. Den ene gangen var etter en vaksine.. hadde fått noe anfall i følge folkene rundt meg. Det var utrolig rart å våkne opp igjen! Måtte bare le, men det var samtidig veldig skremmende. Den andre gangen var jeg helt alene hjemme, så det var enda mer ubehagelig. Jeg var også få cm fra å få hodet mitt på en skuff som stod ute. Datt nemlig fra en bar-krakk hjemme på kjøkkenet. Skumle greier... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det å besvime av naturlige (eller andre) årsaker kan da ikke ha samme effekt som å gjøre det som blir gjort i avisartikkelen? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) selvfølgelig ikke... Hva som skal oppnåes er det jeg sliter med å forstå. Endret 20. september 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Extent of and reasons for its practice Although the fainting game is believed to be practiced widely, few empirical studies have been done. No empirical study is known to have been done on the reasons for its attraction but anecdotally stated reasons include: * Peer pressure, a challenge or dare, a rite of passage into a social group or amusement over erratic behaviour. * Curiosity in an altered state of consciousness, the experience of a brownout, an imagined approximation to a near death experience or more recently, copycatting elements of the film Flatliners * A belief that it can induce a brief sense of euphoria (a rush sensation or high). * A belief that it may enhance erotic feelings. * The prospect of intoxication, albeit brief, at no financial cost. * An underlying lack of knowledge concerning the physiological mechanisms involved and the risk of neurological damage or death. A 2008 Centre for Addiction and Mental Health study found that at least 79,000 students in the Canadian province of Ontario participated in this act[1]. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 De jeg opplevde (gjorde det 2-3 ganger på ungdomsskolen) var heftige drømmer, som kjentes som de varte en evighet, men ikke kan ha vart i mer enn sånn, 10 sekunder topps Eneste jeg husker av den ene drømmer er at jeg satt i en robåt med hun som gjorde det på meg, midt i et grønt intet. Var egentlig ganske heftig, og jeg fikk sånn samma shtuka følelsen som dagen etter jeg har vært evig høy. Også noe alá det noen andre sa, føleles som du har fått en god natt med søvn når du våkner. Mæn, hadde klart å glemme det helt, nå er jeg fristet til å gøre det på nytt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) "Choking game" Se filmen hos Youtube Endret 20. september 2008 av fatcrap Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Lur norsk ungdom http://www.youtube.com/watch?v=RQir-sp8RcI "malin besvimer etter et dårlig forslag fra sine kamerater og kjæreste " Endret 20. september 2008 av Skugga Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Haha wow. Visste ikke at dette var så utbredt. En i klassen på ungdomsskolen prøvde dette. Vi hadde i utgangspunktet hele gjengen lite tro på at dette kom til å funke, og da han som var modig nok til å utføre stuntet på vår klassekamerat hadde sluttet å presse mot brystkassa (det var vel på en slik måte man gjorde det) virket han som ville besvime helt flott og alle var vel en smule skuffet. To sekunder etter smalte han i bakken, alle trodde han kødda helt til han reiste seg igjen med blod over hele trynet da han hadde fått et relativt kraftig støt i nesa da han falt. Vår gode lærer tok straks fatt i atferden da han entret klasserommet og advarte oss andre om aldri å gjøre noe lignende og slik var det med den saken. Finner det en smule overraskende at det kan spre seg så langt uten at lærere tar aksjon og stopper det straks. Men vi trenger kanskje strengt tatt litt mer "naturlig utvalg" her i vår siviliserte samfunn -_- Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det modig å potensielt medvirke til en annens død? For en dumdristig og totalt idiotisk person Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Lur norsk ungdomhttp://www.youtube.com/watch?v=RQir-sp8RcI "malin besvimer etter et dårlig forslag fra sine kamerater og kjæreste " Seriøst! De her kjenner jeg skikkelig godt! Pinlig. Endret 21. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Lur norsk ungdomhttp://www.youtube.com/watch?v=RQir-sp8RcI "malin besvimer etter et dårlig forslag fra sine kamerater og kjæreste " Seriøst! De her kjenner jeg skikkelig godt! Pinlig. Vis meg dine venner og jeg skal si deg hvem du er... osv... Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Lur norsk ungdomhttp://www.youtube.com/watch?v=RQir-sp8RcI "malin besvimer etter et dårlig forslag fra sine kamerater og kjæreste " Seriøst! De her kjenner jeg skikkelig godt! Pinlig. Vet hvem de er jeg òg, gikk på ungdomsskole med "kjæresten". Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vis meg dine venner og jeg skal si deg hvem du er... osv... "Venner" er vel kanskje i drøyeste laget her. Men kjenner de godt, ja. Hu jenta var en gang i tiden bestevennen til eks-dama mi. Han pepperkakemannen har jeg gått i klasse med, gått på samme skole som han som filmer, og han andre henger jo i ræva på de to andre hele tia, så han veit jeg selvfølgelig også hvem er. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 høyrest jo ekstremt intelligent ut ... Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvis dette gjøres for trippen finnes det jo en haug med mindre skadelige måter å gjøre det på... tror egenltig kidsa bare er for uopplyste om risikoen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg veit som sagt godt hvem akkurat disse menneskene er. Og de gjør det for å tøffe seg. Ja, helt vanvittig tåpelig å tro at det her er tøft, men sånn er det. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 At de er noen nek kommer du ikke utenom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå