Alexander Schindler Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Sivert Høyem og Frode Jacobsen har bestemt seg for at Madrugada spiller på siste verset. Nå lover de en legendarisk siste konsert i Oslo Spektrum. Les mer Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dette var veldig trist! Kjem til å savne Madrugada. Lykke til videre og med konserten! Må nesten reise til Oslo for å få med meg den altso. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har faktisk ikke noe forhold til Madrugada overhode, men er jo kjedelig når gode norske band oppløses. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Har fulgt med Madrugada siden de startet å turnere i Norge og har hatt utallige bra konsertopplevelser med dem. Synes det er greit at de avslutter nå som en av kjernemedlemmene er borte. Ønsker dog mer musikk fra Høyem og Jacobsen, både sammen og hver for seg. Med litt flaks fører slutten av Madrugada til at live gitarist Kloster-Jensens Ricochets kommer på banen igjen. Endret 19. september 2008 av Saiko Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Et av mine klare favoritt band, skal se dem i Narvik 1.november, gleder meg, men trist at de er ferdige etter det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg er skuffet over at de ikke i det hele tatt tar turen innom Vesterålen som har vært hovedbas for bandet i mange mange år. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg er skuffet over at de ikke i det hele tatt tar turen innom Vesterålen som har vært hovedbas for bandet i mange mange år. Synes dette var rart, siden det var der det startet. Nærmeste blir Narvik Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Når jeg først hørte dette så følte jeg et dypt trykk i brystet mitt, jeg kunne ikke tro at dette skulle være slutten. Jeg så nettopp siste tv optreden på Senkveld og følte sorgen stige. "Om jeg ikke får med meg siste konsert så dør jeg" Oslo spektrum neste ! Tusen takk for alt Madrugada, Robert og Sivert har gitt meg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg