Gå til innhold

[Løst]Program til ripping av musikk

entername

Anbefalte innlegg

Hei

Ønsker og kjøpe skaffe meg eit cd rippings program som automatisk henter albuminformasjon, bruker nyeste MP3 codec og gjerne og har støtte for betre codeca enn det og. Det er ikkje so nødvendig at det er fantastisk brukevennlig, driv med PC til vanleg so skal greie og krangle meg rundt dei fleste mneyar :-)

Takker på forhand for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for tipsa, e på jobb no men skal sjekke dei når eg kjeme heim. tomsi42 kan begge programma du nemte hente album info og legge det til dei ferdige filene som idv3 tags (meiner det er korrekt er ikkje heilt sikker på om det hette idv tags vel og merke)

Angåande Windows Media Player 11 so liker eg rett og slett ikkje resultatet der. er rett og slett noko med den rippinga som er feil spesielt på MP3 sia, ripper du til WMA føler eg det blir betre men er jo eit idiot format eigentleg.

Lenke til kommentar
Jeg er enig med tomsi42 i anbefalingen av EAC til ripping av CD-er. Legg inn LAME til å lage mp3, så blir det bra. EAC er også flott hvis du skal kopiere en cd, brenne audio CD, sammenlikne to lydfiler m.m.

Hvis jeg husker riktig så følger både lame og flac med i den nyeste versjonen av EAC (0.99.4).

Tom

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei takker for gode tips :-)

Veit det er lenge sida eg var aktive på denne tråden men har eit lite oppfølgings spørsmål.

Når eg prøver og bruke EAC sammen med Lame MP3 encoder får eg litt problem.

EAC ber nemleg meg henvise til fila LAME.EXE, denne finn eg ingen plass. Etter og ha lest litt på Lame sitt forum forstår eg at det skal vere muleg og gjere det på ein anna måte ved og registrere nokre dll filer i Windows. Naturlegvis finn eg ikkje dei nemte dll filene heller.

Er det nokon som har gjort dette før eller som kjenner til ein tutorial\guide?

Er heilt sikker på at løysinga på det her problemet er veldig banal og at det er eg som berre gjer noko feil, men eg greier rett og slett ikkje sjå løysinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...