Gå til innhold

Direct Connect i C&C Generals


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har gått til innskaffelse av C&C Generals og vil nå etter å ha fullført et par campaigns prøve meg online. Skulle gjerne ha spilt med en venn av meg, men gidder ikke ta det online med andre så jeg tenkte på å bruke direct connect. Men dette får jeg ikke til. Uansett hva jeg/han gjør så får vi "Connection timed out". Han har Telenor 384/128 og sitter bak en SMC Barricade 7004BR Ruter, mens jeg har Bluecom 720/128 og sitter på en "ren" linje med ingen firewall er noe. (Rutern er til rep.)

Har gjort alt som står i manualen og har åpnet portene som skal åpnes, men til ingen nytte.

 

Kort oppsummering: Spille over direct connect, ingen klarer å koble seg på hos noen av oss og porter er åpnet.

 

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis spørsmålet har vært oppe 31652 ganger før, hvorfor henviser du ikke til ett svar da? eller sier hva svaret er?

 

Hvis en sitter bak ruter, så må dere kjøre VPN så vidt jeg vet om. Det må iallefall vi når vi spiller på direct connect, da må de som har rutere bruke VPN.

 

Du kan søke på generals.ea.com forumet, skal være noen løsningsforslag der. Eventuelt laste ned Wingate VPN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...