mcgroven Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gammeldags krig har aldri vært så total som i etterlengtede Empire: Total War. Les mer Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan ikke få uttrykt hvor mye jeg gleder meg til spillet kommer i butikken! Fytti. Er dog spent på systemkravene... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Et must have for min del! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dette er rått! Glad jeg skal få meg ny PC:D Har lett etter et bra strategi-spill fra denne tidsalderen! Rome Total War var utrolig underholdende, så jeg tør nesten ikke tenke på hvordan dette blir:) Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Høres spennende ut. Dette tror jeg blir et kjøp hvis de ikke fucker det opp som de gjorde med Medieval 2. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gleder meg Har forresten lyst på random-map-generator, er det noen som tror at det kommer? Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gleder meg Har forresten lyst på random-map-generator, er det noen som tror at det kommer? Umm nei tror ikke det. Tror det ville bli for vanskelig å implementere med tanke på AI og hva den skal fokusere på osv. Men jeg gleder meg så enormt til dette spillet at jeg har vanskelig for å finne ord. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Dette stor utrolig bra ut, har selv kun spilt medieval 2:total war og dette var artig men det at det nå kommer en helt ny spillemåte da det er med kuler og krutt tror jeg blir helt sinnsykt. Det at man selv styrer sine kamper på sjøen er det jeg har savnet så dette skal bli morsomt. Så dere grafikken? HELT SYKT For å si det sånn, systemkrav spiller ingen rolle, dette skal kjøpes om jeg så må oppgradere (igjen) Snilefisken sa det: Men jeg gleder meg så enormt til dette spillet at jeg har vanskelig for å finne ord Endret 19. september 2008 av Gamezor Lenke til kommentar
Halpz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvor kommer dette spillet til å foregå?? karibia eller europa? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Nord-Amerika, Europa, Midt-Østen, Nord-Afrika, India og Karibien...blant annet. Endret 19. september 2008 av mcgroven Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Som nevnt, ord kan ikke forklare hvor mye jeg gleder meg. Lenke til kommentar
olz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 åååhåhåhåh! dei sjøslaga såg sjuuukt fine ut! skal bli lenge til 6. februar merka eg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er noe helt eget i å fylle luften med kordittrøyk og svære, trillende kanonkuler, for så å se hva som skjer med dem som står i skuddlinjen. Hvordan er det med DRM og crapware-utgaven av SecuROM her, forresten? Benyttet de seg ikke av den i Kingdoms? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ser bare helt rått ut.. Må vel ha det. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Å fy faen, gleder meg til dette ja håper pc en min klarer å kjøre det Lenke til kommentar
torarild Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Oi oi oi, håper de lager det så man kan spille multiplayer SKIKKELIG nå da, så man kan kjøre play by mail runder på hovedkartet og koble opp mot motstanderen når man skal sloss direkte med ham på slagmarken. Hadde vært episk. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Oi oi oi, håper de lager det så man kan spille multiplayer SKIKKELIG nå da, så man kan kjøre play by mail runder på hovedkartet og koble opp mot motstanderen når man skal sloss direkte med ham på slagmarken.Hadde vært episk. Det hadde virkelig rocka! Og tenk så avansert diplomatiet hadde blitt da, lange forhandlinger, og du vet aldri hvem du kan stole på, kanskje har du en forræder i alliansen din... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Et spørsmål: er det en pausefunksjon i disse spillene som man kan bruke til å gi ordrer? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 ja. foretrekker Rome: Total War hovedakelig fordi jeg er langt mer fascinert av rommeriket enn noe annet rike i verden Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dette er en av grunnene til at jeg skal oppgradere datamaskin nå snart. Elsker Medieval 2 og spiller det fortsatt til tider (Er det best total war spillet til nå etter min mening, men jeg vet at det er delte meninger om det så dere trenger ikke skrike ut om dere liker rome bedre) Håper sjøslagene blir bra, og at det gir endel virkelig militær tyngde ved å satse på det maritime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg