catocontrol Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Thomas O'Malley slapper av på sofaen Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 For å ta det negative først: -Får ikke helt følelsen av avslapning her, den ser heller litt anspent ut. -Liker ikke den utbrente lampa(?) over øret til katten. -Hvor ligger egentlig fokus her? Kunne kanskje vært litt større DOF. Dette ser ut til å være skutt vidåpent med 50mm din? -En ganske kjedelig komposisjon med motivet midt i bilde, i tillegg så er litt av høyre pote borte. Så til det positive: -Fin blikkontakt med katten. -Veldig fin katt, som sikkert kan bli med på mye bedre bilder hvis du er på rett sted til rett tid. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Forsåvidt enig med forrige taler bortsett fra et par ting. Komposisjonen synes jeg ikke er så super-ille siden katten nå engang er ganske rettvendt mot kamera. Fokus er også grei nok, bortsett fra at du har glemt å kjøre oppskarping før du la ut bildet. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er ett eller annet med fokus som jeg ikke liker, kan se ut som om nesetippen til pusen er i fokus, men øynene er bitte litt ute av fokus. Generelt bør man vel etterstrebe å få øynene på den/de man tar bilde av i fokus. At resten av katten ikke er i fokus synes jeg er helt greit. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg likte bilde jeg! Komposisjonen var grei og katta var fortryllende flott! Dog så tror jeg at jeg ville gjort det om til S/H og croppet det litt tettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå