Gå til innhold

DV kamera til 1300 på databutikken.com/no

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring/mer spesifikk informasjon om dette kameraet enn det som står på databutikken.com og musteks hjemmesider. Bruker kameraet bare sd og mmc kort eller går det ann å bruke vanlige dv kasetter i tillegg? Er kvaliteten god på det man kan ta opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du er på utkikk etter dårlig bilde kvalitet er nokk dette kamerat for deg, tipper ccg brikken oppi den der ikke er av serlig høy kvalitet, for å ikke snakke om linsa.. Tipper den også krever en del lys.. Skal du ha dv kamera kjøp noe skikkelig, hva er vitsen med et kamera som har såpass dårlig kvalitet at det ikke er brukende til noe, om du dobler penga i potten ser jeg Elkjøp selger et allright Sony hi8 kamera med lcd (2995,-) Selv om dette er et hi8 kamera tipper jeg både lyd og bildekvalitet er av en helt annen klasse en det mustek kameraet, for å ikke snakke om material kvaliteten.. På generelt grunnlag styrer jeg vertfall vekk fra mustek produkter med "fantastiske" priser, har selv testet noen av di digitale stillbilde kameraene som går for rund en 500 lapp, disse er av meget variabel kvalitet og kan snarere betengnes som meget gode web kameraer enn digitake stillbilde kameraer.. Om du absoulutt ønsker et dv kamera, må du nok øke budsjettet et par ganger, og jeg vil nok ikke anbefale deg noe rimeligere enn Sonys dcr-pc101, Dette er et kamera med høy kvalitet både på ccd brikke og ikke minst opptik (carl-Zais), og har også meget høyt utstyrs nivå (dv inn/ut, memory stick, usb streaming, touch screem m.m) Dette er en utgående modell og kan fås till under 9k hos enkelte web-butikker og elkjøp! Så min konklusjon er styr unna de billigste dv kameraene og serlig mustek kameraet og legg heller mer i potten og bli fornøyd.. Har selv testet en bråte med kameraer i alle prisklasser og er den lykkelige eier av et panasonic nv-mx8 (leica) Dette er også et meget bra kamera som kan fås til under 11k fordi det begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar

Etter hva jeg kan se, er ikke dette et "ekte" (Mini)DV kamera. Det stinker av hele typebetgnelsen.

Dette er logoen du skal se etter når du kjøper en rendyrka Mini DV enhet. Enten der videotape eller kamera:

minidvlogo.gif

STYR LANGT UNNA DETTE "JALLAKAMERAET"

Skulle nesten tro vi var i ASIA :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...