marthee89 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mange her som skal inn 2 oktober i sjøforsvaret på Madla ? Da skal jeg inn, men kjenner ingen, hadde vært alright å bli kjent med noen Lenke til kommentar
Gabriella Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mange her som skal inn 2 oktober i sjøforsvaret på Madla ? Da skal jeg inn, men kjenner ingen, hadde vært alright å bli kjent med noen skal på madla men i luft 2 dager før deg hihi Lenke til kommentar
akarno Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg fyker inn den 30. September! Kjenner heller ingen ennå.. Av alle tider skal jeg visst ikke møte opp før 19.00. Får ringe til vpv i morgen og forsikre meg. ^^ Lenke til kommentar
marthee89 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Jeg fyker inn den 30. September! Kjenner heller ingen ennå.. Av alle tider skal jeg visst ikke møte opp før 19.00. Får ringe til vpv i morgen og forsikre meg. ^^ okeei, jeg skal også møte opp innen klokken 19.00, men ikke før 2 oktober, vet ikke om noen som skal inn da heller:P Lenke til kommentar
Gabriella Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 jeg skal in i luft 29 september kl 0800 men er der dagen før.. pga Tog reise og sånn XD man fikk vist sove på leiern dagen før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå