Ovnsbakt Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hallo, for litt over en måned siden bestillte jeg en bærbar data fra Multicom.no . Valget havnet på en maskin som hadde vært best i test i "PC World" så jeg regnet med at den holdt mål. Gikk og ventet i 3 uker men forsatt ingen pc i posten, så jeg ringe de og sa de ventet på det helt svarte klistremerket som skulle være på baksiden av den så derfor var den ikke sent enda. 4 Uker gikk og da kom pc'n, pakket opp og pakket i XP plata som ikke gikk heilt feilfritt men etter noen telefoner til firmaet gikk det sin gang. Men flere problemer skulle det bli. Installerte drivere men etter utallige forsøk gikk det fortsatt ikke og installere lyd driver, så jeg ringte til multicom og de sa jeg måtte installere i samme rekkefølge som driverne var merket på driver cd'a så her måtte det formateres igjen. Installerte driverne etter rekkefølgen men fortsatt ingen lyd. Jaja, da får det bli uten lyd og musikk. Så kom "problem" nummer 2, pc'n oppførte seg som en data gjorde for 4 år siden. Det hakker på samtlige spill jeg har prøvd og ligger mellom 55 og 60 FPS i "counter-strike". Har 30-40 FPS i Demo versionen av "Live For Speed" og "18 Wheels of steel" plata ble lagt på hylla pga mektig lagg. Har meget lite peiling på data men vet at slik skal ikke en pc oppføre seg. Jeg Hadde en dell for 2 år siden som greide alle disse spillene helt knirkefritt uten antydning til hakking eller liknene, men fortsatt var det MYE dårligere spesifikasjoner på pc'n. Her er spesifikasjonene på den nye dataen. Multicom Compal IFL91 15.4" BEST I TEST PC WORLD! Og skjermkortet heter NVIDIA GEForce 8600M GT INTEL Core 2 Duo Mobile T7500 2.2GHZ 4MB 4GB DDR-2 minne 667MHz 160GB SATA 7200RPM # Mobile Intel® GM965 Express Chipset # Intel® Core™2 Duo processor # Intel 802.11a/b/g/n trådløst nettverkskort (n-draft støtte) # 10/100/1000 Mbps nettverkskort # Bluetooth 2.0 (tillegg) # DDR2 RAM # Serial ATA harddisk # Mobile Intel® Graphics Media Accelerator X3100, 256MB delt minne (støtter DirectX 10) # DVD±RW DL (double layer) brenner # Innebygd mikrofon # WoW Video/Audio hurtigtaster # Realtek ALC268 lydkort med 2 kanals HD Audio støtte # Mega Bass Reflex Speaker system gir meget bra lyd Forrige data hadde 1 GB ram og 128mb skjermkort med klarte alt med glans, men denne var en skikkelig nedtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå