mesha Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hovedkort: Asus P5N-E SLI Prøvde å oppdatere BIOS, men etter restart av pcen kommer denne feilmeldingen opp: "Looking for AWDFLASH.EXE Boot CD....fail" Det er ikke ordrett, men noe i den duren. Kan noen forklare hva har skjedd og hva må jeg gjøre for å fikse BIOS? Har ikke prøvd enda, men tenkte jeg kunne brenne AWDFLASH.EXE på cd så skal nok pcen gjenkjenne filen?!?!? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 kommer du inn i bios? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Putt inn Asus support CDn som fulgte med hovedkortet. Da skal det gjøre en crashfree recovery. P5N-E SLI The CrashFree BIOS 2 feature now includes the BIOS auto-recovery function in a support CD. Users can reboot their system through the support CD when a bootable disk is not available and go through the simple BIOS auto-recovery process. ASUS motherboards now enable users to enjoy this protection feature without the need to pay for an optional ROM. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Putt inn Asus support CDn som fulgte med hovedkortet.Da skal det gjøre en crashfree recovery. P5N-E SLI The CrashFree BIOS 2 feature now includes the BIOS auto-recovery function in a support CD. Users can reboot their system through the support CD when a bootable disk is not available and go through the simple BIOS auto-recovery process. ASUS motherboards now enable users to enjoy this protection feature without the need to pay for an optional ROM. Takk for svar: ) Skal prøve når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Det FUNKET:D Tusen takk for hjelpen syar2003: ) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det var kjempebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå