jan_godfather Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Skal innlevere en reportasje på mandag og jeg har ikke begynt Håper noen kan ligge inn noen reportasjer slik at jeg kan se på de og formulere de selv slik at jeg kan levere inn noe på mandag, og ikke få stryk på første innlevering på vidergående Endret 18. september 2008 av jan_godfather Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Du klarer fint å lage en reportasje over helgen! Stå på! Edit: Var det video-reportasje det var snakk om da? Endret 18. september 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gå til Nrk sine nettsider og se på noen nyhetsklipp derifra. Lenke til kommentar
jan_godfather Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Du klarer fint å lage en reportasje over helgen! Stå på! Edit: Var det video-reportasje det var snakk om da? skal være borte i helgen pga. en turnering, kommer ikke hjem føs seint på søndag Lenke til kommentar
jan_godfather Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Du klarer fint å lage en reportasje over helgen! Stå på! Edit: Var det video-reportasje det var snakk om da? skal være borte i helgen pga. en turnering, kommer ikke hjem føs seint på søndag Vi kan skrive hvilken som hest roportasje man vil... Lenke til kommentar
jan_godfather Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå