boffeeen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Vi har fått en oppgave i trykk og foto der vi skal ta tre bilder, av forskjellige motiver som vi selv assosierer med Høsten. Som mitt første motiv prøvde jeg meg på noe relatert til død, og jeg tok derfor en tur bort til den lokale kirken. Jeg hadde ikke så god tid på meg, så det ble ikke mange bildene, ei heller mange gode. Jeg valgte uansett ut et der jeg følte jeg var inne på noe. Jeg aner ikke, jeg selv føler at på dette bildet så kan trærne være et for stort blikkfang. Jeg valgte å plassere det i bildekritikken da jeg virkelig trenger kritikk (konstruktiv, vel og merke) Uansett, fyr løs. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Vi har fått en oppgave i trykk og foto der vi skal ta tre bilder, av forskjellige motiver som vi selv assosierer med Høsten. Som mitt første motiv prøvde jeg meg på noe relatert til død, og jeg tok derfor en tur bort til den lokale kirken. Jeg hadde ikke så god tid på meg, så det ble ikke mange bildene, ei heller mange gode. Jeg valgte uansett ut et der jeg følte jeg var inne på noe. (Bilde) Jeg aner ikke, jeg selv føler at på dette bildet så kan trærne være et for stort blikkfang. Jeg valgte å plassere det i bildekritikken da jeg virkelig trenger kritikk (konstruktiv, vel og merke) Uansett, fyr løs. Hvorfor SH? Det hvite rommet ble litt overbærende, mannen blir borte i det gråe landskapet. Hadde mannen had en farge på seg som ikke går igjen i bildet for mye hadde det vært genialt for å gi han oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Farger hadde vært mye bedre for å få frem høstens sjel. Det er jo den fremste konnotasjonen til høsten, alle de dramatiske fargene! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Det for tidlig for de flotte fargene, masse grønne trær og ekle friske sommerfarger, men har tre uker på meg så skal dra opp en gang litt senere, når det er litt mørkere ute, og gjøre det ordentlig. Er først og fremst komp jeg ønsker kritikk på, om dere synes ideen hadde noe for seg. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det for tidlig for de flotte fargene, masse grønne trær og ekle friske sommerfarger, men har tre uker på meg så skal dra opp en gang litt senere, når det er litt mørkere ute, og gjøre det ordentlig.Er først og fremst komp jeg ønsker kritikk på, om dere synes ideen hadde noe for seg. Mer luft under mannen, ta med flere graver slik at du får en skikkelig dybdefølelse (hvor alle steinen blir mindre jo lengre unna kamera de er mot han som sitter der.). men motivet er ditt dette er bare hva jeg ville prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå