Jann - Ove Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Da er jeg tilbake fra forum-ferie for å delta i oktoberfesten. Entusiastklasse med tøff utfordring: 1 bilde per dag, kun 1 eksponering per dag. (og ubehandlet jpg fra kamera + logg over eventuelle irregulariteter.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Da har jeg opprettet en galleri-tråd for oktoberfesten. Dere trenger ikke å stresse å legge inn bildene i dag; hvis dere trenger litt tid å bestemme dere, så er det ikke noe problem. Det er vel også noen av dere som bruker analogt utstyr, så dere må uansett vente på å få fremkalt bildene. Jeg vil samtidig takke for god oppslutning; det er en del som har holdt ut hele måneden og lagt ut bilder hver eneste dag. Jeg synes også det har vært mange mange gode bilder i denne runden. Tom Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Må si at kvaliteten på bildene i oktoberfesten og spesielt galleriet har vært svært høy. Godt jobba alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå