Snushane Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Heisann.. Det skjedde her for litt siden at jeg skulle se en film på youtube, men så funka ikke lyden. Jeg prøvde mange andre nettsteder også men jeg får ikke noe lyd. Lyden funker perfekt ellers på pcen, jeg kan spille av både musikk og filmer med lyd fra WinAmp og lingnene. Er det noen som har noe peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har du sjekket FlashPlayer-konfigurasjonen din? Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Prøv høyreklikk på lyd i system tray'et. (Nede til høyre). Åpne volummikseren, og se om volumen til internett er dempet/ satt ned. Lenke til kommentar
Snushane Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Prøv høyreklikk på lyd i system tray'et. (Nede til høyre). Åpne volummikseren, og se om volumen til internett er dempet/ satt ned. Det volumikonet nede til høyre har forsvunnet O.O Har prøvd å få det tilbake, men det funker ikke. Lenke til kommentar
Snushane Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Har du sjekket FlashPlayer-konfigurasjonen din? Hvordan sjekker jeg det? Men vet ikke om det har noe med det å gjøre. Selv når jeg klikker på en link kommer det ikke no *click*-lyd. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 For FlashPlayer, sjekk denne siden. Hvis du bruker IE, så bør du også sjekke Alternativer for Internett, Avansert. Der er det noen valg for lyd på Internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå