Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å finne en plass jeg kan laste ned Transport Tycoon ganske lengen nå (ca. 2 dager) men har ikkje funnet noen ting,

kansje jeg er dårlig til å lete etter spill på internett men jeg vil ikkje synke så dypt å kjøpe en "orginal" for 100 kr.

Vær såå snill å hjelp meg med å finne dette gode spilet.

Ps. jeg her patch til å kunne bruke det i XP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om jeg vil hjelpe deg når du kommer med sånne utsagn...spillutviklerne har arbeidet lenge og hardt med spillet, og i dette tilfellet fortjener de absolutt pengene. Men siden det så å si ikke er til salgs lenger: sjekk www.the-underdogs.org

Lenke til kommentar

Du fikk linken jeg hadde tenkt å gi deg. Helt greit at du spør, men du bør absolutt lære deg å bruke en søkemotor skikkelig. Det er ekstremt enkelt, greit og effektivt til tider. Google er naturligvis best. :)

Gjør også gjerne et søk i forumet, det finnes en nesten identisk tråd der.

Lenke til kommentar

Vi bruker ikke forumet til å få hjelp med å få tak i warez.

vil du ha et spill så kjøp det.

Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"?

Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale.  

Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post.  

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...