1234567890qwertyuio Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har prøvd å finne en plass jeg kan laste ned Transport Tycoon ganske lengen nå (ca. 2 dager) men har ikkje funnet noen ting, kansje jeg er dårlig til å lete etter spill på internett men jeg vil ikkje synke så dypt å kjøpe en "orginal" for 100 kr. Vær såå snill å hjelp meg med å finne dette gode spilet. Ps. jeg her patch til å kunne bruke det i XP. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 kansje jeg er dårlig til å lete etter spill på internett men jeg vil ikkje synke så dypt å kjøpe en "orginal" for 100 kr. Hvorfor synker man dypt hvis man betaler for et spill? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vet ikke helt om jeg vil hjelpe deg når du kommer med sånne utsagn...spillutviklerne har arbeidet lenge og hardt med spillet, og i dette tilfellet fortjener de absolutt pengene. Men siden det så å si ikke er til salgs lenger: sjekk www.the-underdogs.org Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 http://www.transporttycoon.co.uk/ Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du fikk linken jeg hadde tenkt å gi deg. Helt greit at du spør, men du bør absolutt lære deg å bruke en søkemotor skikkelig. Det er ekstremt enkelt, greit og effektivt til tider. Google er naturligvis best. Gjør også gjerne et søk i forumet, det finnes en nesten identisk tråd der. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Nei, Google er langt fra best. De er masse du kan finne på feks Yahoo.com som du ikke finner på Google.com. Husk at Google er bare en type søkemotor, Andre fungerer på andre måter. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg kan bare si at jeg takker dere som har tatt dere tid til å hjelpe en stakar som ikke finer veien på internet Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vis du har kaza kan du søke der. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vi bruker ikke forumet til å få hjelp med å få tak i warez. vil du ha et spill så kjøp det. Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg