Core-1 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Har den siste tiden spilt imot folk som setter på pause(gjerne så mange ganger som mulig etter hverandre), ikke gidder og spille, spiller mot sine egne(tacklinger av medspiller), scorer selvmål med vilje, rett og slett ikke gidder og prøve en gang, og det er tragisk, og ødelegger halve spillopplevelsen for meg..... Det er her dere kommer inn Kan vi ikke prøve og planlegge Kamper her med et opsett 5 mot 5, bestemme lag, hvem som er hvem, og faktisk spille en kamp med minst mulig forsinkelser og mer fotball EDIT 1: Sorry at jeg glemte og nevne det,, men prater om 360 versionen.... Endret 19. september 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg er med Gamertag: Claes91 Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er med Gamertag: Claes91 Legger deg til jeg da kult med positive svar, er litt kjipt og prøve så godt man kan på fifa når man kommer fram til 16 meter og blir tackla av medspiller.... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hadde det ennå vært på pc... Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Hadde det ennå vært på pc... hadde det ennå vært så genialt at alle formater kunne møtes men desverre ei Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 spiller det en del, så du kan jo legge meg til om du vil. GT: kamikazegrandma Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 spiller det en del, så du kan jo legge meg til om du vil. GT: kamikazegrandma da har vi tre spillere, noen flere..legger dere til nå, kult og spille uansett.... men hadde vært utrolig morro med 5 mot 5, men er det mulig med headset? Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 jeg blir med unrealeddie Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 *count me in* -sovehest- Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 I'm in. -PressPlayOnTape- Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg er med jeg også vettu, gamertag: Henrikholterman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå