C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tatt helt på sparket. Gjemte meg i buskene med 300mm, så det er ikke noe posing eller noe her. Dette bildet er ikke så typisk meg, siden jeg vanligvis jobber litt mer med bildene - dette her er knipsing, ikke fotografering. Jeg tar nesten aldri bilder av mennesker heller, så jeg er egentlig interessert i alle former for tilbakemeldinger. Bildet er forøvring også retusjert og redigert i lange baner, og det på en ukalibrert skjerm Beklager det utrolig lille bildet, men originalen forsvant i et zombieapokalypse. Hvis det blir alt for jævlig får dere bare si ifra. Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 "Gjemte meg i buskene med 300mm, så det er ikke noe posing eller noe her." Stalker anyone? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Haha, ingen fare med det. Var klassetur, jeg skøyt vilt rundt meg. Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Flott, er glad på dine vegne. Er ingen ekspert, men syns bildet ble veldig bra, var litt synd med størrelsen ja... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Takk for det^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Bare jeg som stusser litt på vinkelen på dette kvinnemennesket her? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Det er mulig, hva er det med den? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Med tanke på at fotografens jobb er å få det man tar bilde av til å se bra ut, så er vinkelen på kroppen hennes dårlig. Ser ut som hun spretter diagonalt ut fra høyre hjørne nede, mot det venstre oppe. Endret 19. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan ikke si meg enig i "sprettingen"; ser ingen antydning til bevegelse, hvis det var det du mente. For meg ser det ut som om hun sitter og mediterer. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Morsomme tolkninger ^^ Det hun egentlig drev med var å gå ned fra en fjellknaus (vi var i skauen). Mediteringslooken tror jeg har opphav i at jeg fanga et blunk eller noe. Uansett er det interessant å høre hva dere synes det ser ut som. Fint å vite, i og med at det sikkert kan se ut som litt av hvert. Hva tror dere om fargene? Jeg veit ikke om jeg liker dem selv. Lenke til kommentar
akle Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg liker fargene veldig godt, var det første jeg tekte på når jeg så bildet. Liker at jakken og bakgrunnen er nesten samme farge! liker og så høststemningen fargene lager. Ellers er jeg litt usikker på bildet. Men likte fargende spesielt godt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Litt morsom komp. som ser ut som den er litt halveis med vilje.. ellers ganske uinteressant for meg =D Lenke til kommentar
Symbiose Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tatt helt på sparket. Gjemte meg i buskene med 300mm, så det er ikke noe posing eller noe her. Gjemt i buskene med 300mm... Er dette et uttrykk for avstandsforelskelse? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tatt helt på sparket. Gjemte meg i buskene med 300mm, så det er ikke noe posing eller noe her. Gjemt i buskene med 300mm... Er dette et uttrykk for avstandsforelskelse? Lurer også på om tillatelsen er tilstedet, siden du snek deg rundt? Uten samtykke av den som er fotografert burde du fjerne bildet rimelig raskt. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Haha, ingen fare med det. Var klassetur, jeg skøyt vilt rundt meg. Dette ble vel postet før den siste tids hendelse i Finnland, men ...... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Han har vel sikkert spurt, tror dere ikke? Regner med at dette ikke er en vilt fremmed person. EDIT: Fikk med meg nå at det var klassetur. Endret 26. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Han har vel sikkert spurt, tror dere ikke? Regner med at dette ikke er en vilt fremmed person. EDIT: Fikk med meg nå at det var klassetur. Vel, siden han snek seg rundt i buskene er det vanskelig å vite noe helt sikkert. Om personen er fremmed eller ikke for fotograf er likegyldig hvis ikke tillatelsen er til stedet for publisering. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Poenget mitt er vel at hvis dette er noen han kjenner så vil det falle seg naturlig å be om tillatelse. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Jo, forsåvidt. Kan ha bedt om tillatelse i etterkant. Unnskyld for Offtopic. Ontopic: Synes utsnittet sitter litt trangt, og personen er litt for langt ned i bildet. Edit: Innlegg 3000! Endret 26. september 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Haha, ingen fare med det. Var klassetur, jeg skøyt vilt rundt meg. Dette ble vel postet før den siste tids hendelse i Finnland, men ...... Haha, jeg lo! Men antar etter lite respons at den var too soon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå