Gå til innhold

BK: Veldig spontant spontanportrett


Anbefalte innlegg

Tatt helt på sparket. Gjemte meg i buskene med 300mm, så det er ikke noe posing eller noe her. Dette bildet er ikke så typisk meg, siden jeg vanligvis jobber litt mer med bildene - dette her er knipsing, ikke fotografering. Jeg tar nesten aldri bilder av mennesker heller, så jeg er egentlig interessert i alle former for tilbakemeldinger.

 

Bildet er forøvring også retusjert og redigert i lange baner, og det på en ukalibrert skjerm :)

 

Beklager det utrolig lille bildet, men originalen forsvant i et zombieapokalypse. Hvis det blir alt for jævlig får dere bare si ifra.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomme tolkninger ^^

 

Det hun egentlig drev med var å gå ned fra en fjellknaus (vi var i skauen). Mediteringslooken tror jeg har opphav i at jeg fanga et blunk eller noe.

 

Uansett er det interessant å høre hva dere synes det ser ut som. Fint å vite, i og med at det sikkert kan se ut som litt av hvert.

 

Hva tror dere om fargene? Jeg veit ikke om jeg liker dem selv.

Lenke til kommentar
Tatt helt på sparket. Gjemte meg i buskene med 300mm, så det er ikke noe posing eller noe her.

 

Gjemt i buskene med 300mm... Er dette et uttrykk for avstandsforelskelse?

 

Lurer også på om tillatelsen er tilstedet, siden du snek deg rundt?

 

Uten samtykke av den som er fotografert burde du fjerne bildet rimelig raskt.

Lenke til kommentar
Han har vel sikkert spurt, tror dere ikke? Regner med at dette ikke er en vilt fremmed person.

 

EDIT: Fikk med meg nå at det var klassetur. :p

 

Vel, siden han snek seg rundt i buskene er det vanskelig å vite noe helt sikkert. Om personen er fremmed eller ikke for fotograf er likegyldig hvis ikke tillatelsen er til stedet for publisering.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...