kjermy Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg har skaffet et program, som jeg må kjøre som administrator for å kunne starte, men når jeg høyreklikker, så kommer det ikke fram noe kjør som administrator. Det gjør ikke det på noen programmer... Jeg har 32-bits Vista... Noen som aner hva som er galt, eller har en løsning? EDIT: Fikk det til... Jeg kunne bare høyreklikke --> egenskaper --> kompabilitet, og så krysse av i firkanten der det sto "kjør dette programmet som administrator" Endret 19. september 2008 av Lolli Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du ER vel administrator da?? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Selvfølgelig... EDIT: Fikk det til... Jeg kunne bare høyreklikke --> egenskaper --> kompabilitet, og så krysse av i firkanten der det sto "kjør dette programmet som administrator" Endret 19. september 2008 av Lolli Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Etter formatering var alt tilbake til normalen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå