pamis Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Meg og samboeren min skal på ferie til Spania og skal mellomlande på Stansted flyplass i London. Problemet er bare at flyet videre ikke går før dagen etter, så dermed trenger vi en plass å sove natten over. Men helst så billig som mulig. Jeg har laita i tre dager nå, men finner ingen hostels, moteller eller lignende som ligger NÆRME Stansted og samtidig ikke koster skjorta. Noen her inne som har et sted å anbefale? Mvh. Pamis Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det kan umulig lønne seg å overnatte nær Stansted når dere skal til Spania. Mye styr og tidsbruk er det også for å fly noe som kun trenger ta 3-4 timer. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Søk på nett etter B&B rundt Stansted. Det finnes mange. Lenke til kommentar
Reisegutt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vel, gode tips fra de andre... hvis ikke så har de noen skikkelig ukomfortable krakker på Standsted der du kan sove! Eventuelt, så er det bedre å ta med sovepose og bare sove på bakken, det er mer behagelig... Har prøvd begge :!: Lykke til... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Meg og samboeren min skal på ferie til Spania og skal mellomlande på Stansted flyplass i London. hvorfor bestilte dere ikke direkte flygning egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå