daniel1812 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 hello, hello jeg har et lite prosjekt jeg har litt lyst til å starte. jeg har tenkt til å bygge min egen go kart. faren min har sveise apparat og jeg finner nok materiale men jeg lurte på et par ting. er det noen rattsystemer som er simple som jeg kan bruke et vanlig ratt på og ikke måtte koste så mye? og jeg skaffer nok meg en onkli motor, men hvordan? gressklipper eller motorsag? kanskje det ikke er noen som er interesert i dette her, men hvis det er det så gi meg noen tips, jeg hakke lyst på en Go-kart til å kjøre på bane med, bare på den lokale grusbanen, morsomt lite prosjekt Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ang motor, går det jo ann med en moped/liten motorsykkelmotor? Det går ihvertfall bedre enn med motorsag, og kan være forholdsvis billig Styresystem er jeg litt mere usikker på Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Styrings-systemet på en gokart er ikke akkurat avansert, ta en titt på en gokart og lag noe lignende; p Vil tru styre systemet fra en snøscoter/atv fil funke greit med noe modifisering; p Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fins plenty av fine kinakloner av honda sin gx-serie med industrimotorer. 3-5k for en slik kopi og du har ett bra motormessig utgangspunkt. GX-200 går fint med både reim og kjededrift, var reimdrift på de kartene jeg mekket på en hel sommer. Skal du bygge en "go-kart" som fungerer på grus så blir det plutselig jalla olabil av det, ikke go-kart. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) ....deleted.... Endret 26. februar 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå