henriksenA Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Enkelt å greit. Hva skjer på en revyfest? Er det som en vanlig fyllefest osv. eller annet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tja, første resultatet på google, et par bilder av en random revyfest. Sjekk om du finner noe spennende http://www.persrevyen.no/2005/bilder/heaven/index.htm Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 En (dårlig) unnskyldning til å drikke seg drita. Det inntrykket jeg fikk av å høre om de, alt som ble sagt var hvor feeett det var og at de drakk sååå mye. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 En revyfest er en fest som foregår etter en revy, som er ei forestilling med musikk og skuespill (som regel). Ofte er det lokale revyer, der man parodierer folk i lokalmiljøet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Revyfester har en tendens til å ta rimelig av. Endret 30. august 2011 av b-real Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Elvebakken vgs. hadde nylig en revyfest på Club Crystal eller noe sånn. Det var en fest fordi de snart skal starte og jobbe med revyen. Revyen var likevel for alle, selv de som ikke hadde noe med den å gjøre. Det var ulovlig å drikke der inne, men alle drakk seg selvsagt dritings på vors. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er noe av det råeste jeg har vært med på Vi hadde før revyen.. Alle drakk seg drita så det tok av på klubben og jenter til alle Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tja, første resultatet på google, et par bilder av en random revyfest. Sjekk om du finner noe spennendehttp://www.persrevyen.no/2005/bilder/heaven/index.htm Oi der kom jo politiet på besøk... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tja, første resultatet på google, et par bilder av en random revyfest. Sjekk om du finner noe spennendehttp://www.persrevyen.no/2005/bilder/heaven/index.htm Oi der kom jo politiet på besøk... Ikke at det er noe spesielt egentlig (hvert fall ikke her i Tromsø). Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vi (foss VGS) har en del fester i forbindelse med skolerevyen. De holdes ca 1 gang i måneden, frem til revyen. Målet er å skaffe penger osv. Festene er ganske kule, selv om utestedene som brukes pleier å være ganske så tacky. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tacky? Festen på Blå var jo strålende Men det var kanskje ikke revyfest? Var vel mer en foss-fest for oss qle på Foss. Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hadde tenkt til å nevne at Blå-festen var et unntak. Snakket mer om revyfester generellt! Neste foss-fest blir forresten bedre. Bare så det er sagt. Og undertegnede skal stå bak turntables'ene. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 En revyfest består av vors hvor man drikker seg under bordet. Så drar man videre til ett utested hvor bare tredjeklassingene eventuelt andre som er over 18 for lov til å drikke. Kort oppsummert. En annledning til å drikke alkohol og unnskyldning til å rote med førstisjenter. Hos oss ble den arrangert nærmest en gang i måneden. Var noen av de festene som var veldig bra, men er ikke noe man trenger å gå på for ofte. Lenke til kommentar
Fargekoden Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 jeg er en jente og skal på min første revyfest nå, og lurer på hvaslags klær folk pleier å ha på seg på revyfest? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nå virker det som om folk er vant til andre revyfester enn det jeg er. For mitt vedkommende er jeg vant med private arrangement i et lokalt ungdomshus hvor vi setter opp en revy bestående av flere sketsjer. Påmeldingsfest med flaska-på-bordet-faktor. Dress ettersom vi har tradisjon med 6-dagen aka 30 Desember og det serveres tapas. Ikke noe overdreven rølpefyllefest etter det jeg har erfart, men muligens at det er annerledes for de som er yngre. Gjennomsnittsalderen på revyfestene jeg har vært med på, er 35år. Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Revyfester på vgs, hvor folk er under 18 og slikt.. Hvordan fungerer det med alkohol der? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Enten egen avdeling for de over 18 eller så er det ikke alkoholservering. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå