Exclusive Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så jeg kjøpte Happy Gilmore på dvd for noen dage siden og så skulle jeg se den i kveld, men så kan jeg ikke pga du må ha en eller anna kode for og kunne starte filmen. Er det noen som hvet hvordan jeg kan finne ut av dette? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har det samme på min DVD. Er litt usikker på hva jeg gjorde, men er det ikke bare å taste inn en tilfeldig kode? Prøv "0" f.eks, og så OK. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Har det samme på min DVD. Er litt usikker på hva jeg gjorde, men er det ikke bare å taste inn en tilfeldig kode? Prøv "0" f.eks, og så OK. Har prøvd og skrive inn masse rart, men ingenting funker Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvor mange siffre må du bruke? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Kan huske at jeg måtte taste inn en kode, men det var likevel ikke noe problem å komme seg videre. Satt i filmen nå for å sjekke, men denne gangen ble det ikke spurt om kode. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 husker jeg også måtte trykke inn en kode på en av mine dvd-filmer for en stund tilbake. husker ikke hva det var, var enten bare 1 tall tror jeg. Men bare prøvd med helt like tall. altså 00000, så 11111, så 22222 osv. helt til du har testet ut alle like tall. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Det er 4 siffere. Jeg har prøvd alt fra 1111 til 9999 og mye anna rart. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Nei. Nå har jeg kikka igjennom manualen til dvd spilleren og, men finner ingen ting om en kode. Så jeg får ta og se om jeg får butta dvden imorra eller no. Søren heller, hadde lyst til og se den filmen igjen nå. Får vell ty til det ulåvlige når dvden ikke funker Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nei. Nå har jeg kikka igjennom manualen til dvd spilleren og, men finner ingen ting om en kode. Så jeg får ta og se om jeg får butta dvden imorra eller no. Søren heller, hadde lyst til og se den filmen igjen nå. Får vell ty til det ulåvlige når dvden ikke funker Kva for region er DVDen utgjeve i? Sjekk bak på, der er det ein globus med eit tal i. Noreg er i region 2. Desse tala du snakkar om høyrest ut som ein kode for å låsa opp regionsperra på DVD-spelaren. Søk på namnet på spelaren din her: http://www.dvdhacks.co.uk/ Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Det var en sone 2 film ja. Men nå har jeg vært og bytta filmen ( i Office Space ) og den filmen funka helt fint. Så da kan vell tråden egentli lukkes. Takk til alle som prøvde og hjelpe Endret 19. september 2008 av Exclusive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå